GEZE på SicherheitsExpo 2018

Betjen bygninger sikrere, komfortabelt, effektivt og mer økonomisk: GEZE vil presentere nye og innovative systemkomponenter for branndører.

Praktisk trådløs betjening: Forbedrede hold-åpen-systemer

FA GC 170 trådløs utvidelse lover enkel og nesten usynlig montering. Bilde: GEZE GmbH

GEZE vil presentere nye, smarte komponenter for sikkerhetsbranndører på stand C06, hall 3, på MOC München-arrangementet 27. til 28. juni 2018. En unik utvidelse gjør hold-åpen-systemene våre enda mer praktiske og "usynlige" fordi ledningene erstattes av en trådløs løsning. Komponentene i det nye FA GC 170 trådløse utvidelsessettet kan enkelt kobles til eksisterende systemer via en trådløs modul.

Universell utforming, stille og kraftig i alle miljøer: TS 5000 SoftClose dørlukker

Som systemleverandør tilbyr GEZE et komplett hold-åpen-system med den nye dørlukkeren, nå med en integrert losholtmontert røykmelder. Selv under dårlige forhold som vind eller høyt/lavt trykk lukker TS 5000 SoftClose dører pålitelig, sikkert og nesten lydløst. En annen "styrke" er den spesielt høye endelige lukkekraften.

Fleksibel sikkerhet for branndører: FT300 elektrisk sluttstykke

FT300 elektrisk sluttstykke for branndører. Bilde: GEZE GmbH

Nytt FT300 elektrisk sluttstykke, godkjent for bruk på branndører, gir økt pålitelighet. Den åpner dører selv under en forhåndsinnlasting på opptil 500 N ved fullt felleinngrep. Besøkende på standen vil kunne se forhåndsinnlastede tester for seg selv.

Samtidig tilbyr FT300 en maksimal stengekraft på 10 000 N mot manipulering, slik at den også kan brukes som et sikkerhets elektrisk sluttstykke.

Økt sikkerhet med smart byggnettverk

Den nye GEZE Cockpit, med enkel og praktisk betjening. Bilde: GEZE GmbH

Den nye GEZE Cockpit, med enkel og praktisk betjening. Bilde: GEZE GmbH © GEZE GmbH

Bygninger blir sikrere når produkter fra forskjellige produktgrupper kommuniserer med hverandre. GEZE vil presentere nye GEZE Cockpit sentralt driftskontrollanlegg. Løsningen kan brukes til smart nettverkstilkobling av automatiserte GEZE-produkter, så vel som til sentral visualisering, overvåking og betjening.

Mer om GEZE Cockpit