Hvorfor service er viktig for GEZE
I den skandinaviske regionen skyldes GEZEs mangeårige suksess i markedet i høy grad tjenesten som tilbys i alle saker. Å bli møtt med et smil på telefonen, samt en kompetent og løsningsorientert tekniker på stedet, er nøkkelen til å gjøre gode forretninger. Den svært omfattende tekniske støtten som salgsingeniørene gir, er vi spesielt stolte for i GEZE i Skandinavia. Med mange års erfaring er de lokale salgsingeniørene svært erfarne i å løse selv de mest komplekse utfordringer.
Innovasjon betyr mer enn tekniske produkter
Hos GEZE er det viktig å tilby mer en produkter til kundene. Derfor strekker begrepet service seg langt hos oss. Med en omfattende portofølje av innovative produkter kan vi levere komplette løsninger på prosjekter. Vår tekniske support, profesjonelle installasjon og vedlikeholdsprogram gjør GEZE til en virksomhet som kan ivareta kundenes behov.
Teamarbeid er nøkkelen til høy kompetanse
Teamarbete och kunskapsutbyte är viktigt för det dagliga arbetet på serviceavdelningarna på GEZE
Sverige består serviceteamet av en god blanding av erfarne personer, med mange års erfaring hos GEZE og andre lignende virksomheter i bygge bransjen. – Selv om teknikerne må være på vei for å yte service, møtes vi jevnlig på kontoret for å utveksle kunnskap. Det er en viktig faktor for vår daglige jobb, at vi kan hjelpe hverandre, lære av hverandre og forbedre vår kompetanse for de mange fremtidige installasjons- og serviceoppgavene. Når et prosjekt blir for komplisert, vet vi at vi har en av de dyktigste GEZE-ingeniørene i vårt svenske team. Vi er stolte over å kunne dele mer enn 20 års dyp erfaring med våre kunder når det er nødvendig, sier Fredrik Alvarsson.
Å sørge for at produktene vedlikeholdes regelmessig, gir lengre levetid for produktene. Det sikrer også at funksjonaliteten til produktene er optimal, noe som reduserer risikoen for ulykker på grunn av feil bruk av produkter.
Forklarer Fredrik Alvarsson, landssjefen i SverigeTeamet i Norge är alltid redo med den bästa tekniska supporten, utbildningen och servicen © GEZE
Bare det beste er godt nok
På et marked med profesjonelle konkurrenter, med et stort antall spillere, samt mange miljømessige og juridiske krav, er det viktig å holde seg på toppen av spillet. Dette er kjernetanken bak tjenesten til GEZE. I Norge støttes serviceteamet gjerne både på stedet, på telefon og i de lokale treningsfasilitetene. "Mange år med opplæring av våre partnere i våre tekniske produkter, samt mange år med å yte best mulig teknisk støtte i det hele tatt, har vist at det er verdt det", sier den norske landssjef, Hallvard Banken. I GEZE Norge består det tekniske supportteamet av 3 meget erfarne salgsingeniører. De har alle sine spesifikke nøkkelkompetanser, og jobber som et team da er det ingen prosjekter som ikke kan løses.
Det er viktig at vi er best i markedet på teknisk support, opplæring og service, sier Hallvard Banken og fortsetter; «Kundene våre vet at de kan stole på oss, og det er derfor de fortsetter å gjøre forretninger med oss. Vi ønsker å forbli best. Bare de beste vil være den foretrukne servicepartneren – også i fremtiden.
Forklarer Hallvard Banken, landssjefen i NorgeGEZE servicetekniker är mycket erfarna och alltid redo att ge utmärkt service och kvalitetsinstallation. © Petra De Laet
Service på stedet over hele landet
Med store områder å dekke i Norden er det vanskelig å være lokalt tilstede i alle deler av et land. Derfor har GEZE gode erfaringer med samarbeid med partnere i både Sverige og Norge. Mens prosjektledelse og teknisk støtte ofte administreres fra kontoret, er både besøk på stedet og samarbeid med pålitelige partnere ofte beste praksis hos GEZE.
I Danmark er imidlertid GEZE-serviceteamet mer spredt i landet. Her kan GEZE være på stedet med egne teknikere over hele landet. I mellomtiden, i Danmark, samarbeider GEZE også med lokale partnere for å imøtekomme prosjektets eller serviceoppgavens beste interesse. For hvert enkelt tilfelle er det en prioritet for teamene hos GEZE å yte den optimale servicen gjennom hele prosjektet og gjennom hele produktets levetid.