GEZE på efa 2019

Gnistrende: Vi vil være utstiller på nytt på årets efa, messen der elektrisk industri samles i Midt-Tyskland. Vi presenterer intelligente løsninger for moderne bygningsteknologi i Hall 5, stand E37.

GEZE på efa 2019: tilkoblingskompetanse – bygningsløsninger

Å lage beskyttelsesverdige bygninger: det er vårt uttrykkelige mål. Vi viser hvordan det gjøres som utstiller på årets efa i Leipzig. Varemessen for elektroteknikk, bygningssystemer, lys og energi avholdes 18. - 20. september 2019. GEZE vil være i Hall 5, stand E37, og presentere innovative produkter og løsninger for moderne bygningsteknikk som støtter kunder og samarbeidspartnere i alle faser av byggesyklusen - fra smarte dører, vinduer og sikkerhetssystemer til intelligent vindusteknikk og til og med hold-åpen systemer med trådløse utvidelsesløsninger for branndører.

Kom innom og lær mer om nyskapende bygnings- og romautomatisering i kombinasjon med intelligente bygningsteknikkløsninger. Vi ser frem til besøket ditt.

Smartløsning: GEZE Cockpit åpner nye veier for bygningsautomatisering

Smartbygninger er egentlig bare smarte når dører og vinduer er automatiserte og integrerte i bygningssystemet. Det er dette GEZE Cockpit  prøver å oppnå: den første smarte døren, vinduet og sikkerhetssystemet. Det unike nettverksbyggingen av dør- og vindusteknikk med moderne programvare og åpne grensesnitt åpner for nye veier for bygningsautomatisering for planleggere og operatører. Det sikrer større effektivitet, sikkerhet og bekvemmelighet.

Prisbelønte trådløse hold-åpen-systemer for brannvernsdører

GEZE FA GC 170 trådløs utvidelse gir ekstra sikkerhet og bekvemmelighet for hold-åpen-systemer. Komponentene i den trådløse løsningen, som allerede har mottatt flere priser, kan enkelt kobles til eksisterende systemer. Det er ikke nødvendig å legge separate kabler til takmonterte sensorer eller manuelle brytere – hvilket er spesielt praktisk ved ettermontering i eksisterende bygninger og i bygninger underlagt historisk bevaring. Selvfølgelig fungerer systemet med GEZE Cockpit.

Sunt romklima – sikkert røyk- og varmeavtrekk

Vindussystemene våre skaper et sunt romklima og øker bygningens sikkerhet. Fra åpnings- og låsesystemer til intelligente kontrollsentre for røyk- og varmeavtrekksanlegg eller elektriske åpnings aktuatorer med tiltalende design. Vindusteknologi fra GEZE samler forskjellige krav til vinduer for å støtte daglige ventilasjonsbehov og brannvern.

Sikkerhet først: nødutganger kontrollerer tilgangen og øker sikkerheten

Når det gjelder dører, kan det være et motsetningsforhold mellom sikre rømningsveier og beskyttelse mot uautorisert tilgang. Dette kan operatørene enkelt løse med bruk av nødutgangssystemteknologi i kombinasjon med bygningskontrollsystemer. Intelligente dørkontrollenheter og innovative låseelementer fra GEZE kontrollerer rømningsdørlåsing både i nødstilfeller og ved normal bruk.

Rolig og pålitelig: vår nye TS 5000 Soft Close dørlukker

Den nye GEZE TS 5000 Soft Close kan lukke dører trygt, men likevel mykt – veldig stille og uten et høyt endeslag, siden den "myke" dørlukkeren optimaliserer låseprosessen. Det er spesielt godt egnet til klinikker, hoteller eller leiligheter, der smellende dører kan være svært forstyrrende. GEZE TS 5000 Soft Close er kompatibel med alle varianter av GEZE TS 5000-serien og kan enkelt erstatte eksisterende løsninger uten behov for tilleggskomponenter.

Lær mer om våre innovative produkter og løsninger for moderne bygningsteknologi: besøk oss på efa-messen for elektroteknikk, bygningssystemer, lys og energi i Leipzig. Du finner oss i Hall 5, stand E37, 18. - 20. september 2019. Vi ser frem til å se deg der!