Et vellykket Låsesmedtreff 2018 i Lillehammer

Ennå ett vellykket Låsesmedtreff er avholdt i tradisjonens tro på Lillehammer. Vi hadde i år fornøyelsen av å presentere våre produkter fra GEZE sin nye showtruck som kom direkte fra vårt hovedkontor i Tyskland. Bilen som var parkert på vår stand midt i utstillingshallen var et stort trekkplaster for kunder, venner og partnere. Bilen er utstyrt med den nyeste teknologien fra GEZE, blant annet GEZE Cockpit.

Innenfor bygningsautomatikk er GEZE Cockpit ett av de første smarte bygningsløsninger til dører, vinduer og sikkerhetssystemer. Det unike nettverket av dør- og vindusteknologier med Software løsninger og åpen sourse interface gjør det mulig for planlegging og styring med GEZE sin nye bygningsautomatiske løsninger. Effektivitet, sikkerhet, bekvemmelighet, dynamisk sikkerhet, brannsikring, intelligente røyk – og varmeventilasjon system og mye annet. En modulbasert løsning, som bruker den åpne BACnet standarden til intelligent integrasjon av dører, vinduer og sikkerhetsteknologi i bygningsstyresystemer.

Vi hadde selvfølgelig også med våre storselgere EMD-F og Powerturn. Denne gang med nyeste innovasjon i form av 180° åpning på Powerturn. Vi presenterte også vår røykventilasjonsløsning for trappehus – med fleksibel tilpasningsmulighet etter størrelse og behov.

Vi takker alle besøkende på vår stand og gleder oss til neste år. Skulle du i mellomtiden være interessert i mer info om våre produkter, er vi alltid klare til å ta telefonen.